پربیننده ترین مطالب

لیزر موهای زائد - دستگاه لیزر موهای زائد بهترین

صدرا عمل لیزر کردن را با دو دستگاه الکساندرایت کندلا و دایود کره‌ای انجام می‌دهد. این دو دستگاه از بهترین وسایل پیشرفته و ‌به‌روز لیزر در ایران هستند.

لیزر موهای زائد امروزه به روشی کارآمد و پرطرفدار در بین مردم تبدیل شده است زیرا با استفاده از این شیوه افراد دیگر نیازی به استفاده از دستگاه‌های اپیلیدی، موبر، مومک، تیغ یا احاله به سالن‌های اپیلاسیون ندارند.

شیوه عملکرد دستگاه‌های گونه‌گون لیزر بدین شکل است که اشعه ساطع شده از آن‌ها به فام تیره حساس بوده و هر چیزی که مظلم رنگ باشد را حرارت می‌دهد. با این کار موهای تیره رنگِ بدن نیز دچار آفتاب‌زدگی شده و از بین می‌روند. البته باید توجه داشت که انجام عمل لیزر چندین گردهمایی به درازی خواهد انجامید زیرا موهای بدن دارای چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. اگر در هنگام لیزر کردن، برخی از موها در پروسه استراحت خود باشند، لیزر و اشعه آن تاثیری چهره این موها ندارد. به همین راهبر لزوم است که هر فرد لیزر موهای زائد بدن نفس را چندین جلسه ادامه دهد تا موهایی که در جلسات قبل در مرحله استراحت بوده‌اند به چرخه رشد بازگردند و امکان لیزر عمل کردن آن‌ها فراهم شود.

معرفی دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه های لیزر موهای زائد بدن | بهترین بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای صورت، زیربغل، بیکینی و ساق -

لیزرهایی که منحصرا از بهر ازبین‌بردن موهای زائد مصنوع شده‌اند، نور نزدیک به مادون قرمز را ساطع می کنند که به طور خاص میانجیگری ملانین( رنگدانه موجود در فولیکول های مو) جذب می شود. لیزر برای کسری از ثانیه پالس می شود تا نور را ساطع کند. هنگامی که ملانین موجود در فولیکول مو نور لیزر را جذب می کند، رنگدانه بخار کردن می شود و در نتیجه ساقه و فولیکول مو بی آسیب رساندن به پوست اطراف، می‌سوزند. این آسیب توانایی مو به‌سبب رشد مجدد را از مبرهن می برد یا به طور قابل توجهی رشد آن را کند می کند.

لیزر موهای زائد مزایای زیادی دارد:

پس از لیزر، شاهد کاهش رشد ازنو مو خواهید بود و بعدا موها بغایت ظریف تر و نورانی تر به نظر می رسند. پزشکان یک دوره ۴الی۶ جلسه ای را برای دستیابی به نتایج دائمی توصیه می کنند که موجب کاهش دائمی موها تا ۹۰٪ می شود.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ضخیم | بهترین لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱ -

تعقل می کنم برای یک زن شاغل، خبری بهتر از این نبود. اما از آنجا که رو لیزر موهای زائد زودرنجی زیادی داشتم و نمیخواستم که هزینه ی الکی بدهم، آهنگ گرفتم تا کنار از هر چیزی در وضع دستگاه لیزر و تحقیق کنم. گرچه نتایج تحقیق من دو ماهی طول کشید اما از تعیین آخرین خود فوق العاده راضی بودم و الان که این متن را می نویسم بعد از ۴ جلسه از شر موهای زائد چانه ی ذات خلاص شده ام.

ولی کلا بیایید ببینیم که پخش بندی دستگاه های رفع موهای زائد به چه صورت است؟

این روش به دلیل کم‌قیمت و در حد بودن در پیشین بسیار استعمال داشته است. اما در اصل فقط نوعی پرتو تقویت شده می باشد که به اشتباه گاها به آنها لیزر هم می گویند. در لیزر های خانگی نیز از IPL کاربرد می شود که نتیجه مطلوبی برای فرد به دنبال ندارد.

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

لامپ دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد لیموتاپ مگ

دستگاه لیزر موهای زائد لونا

دستگاه لیزر موهای زائد لوتوس

دستگاه لیزر موهای زائد لسکلتون

بهترين نوع دستگاه ليزر موهاي زائد

نحوه کار دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد

نام بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت ۱۴۰۰

دستگاه لیزر موهای زائد نابلکس

دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

عوارض کار با دستگاه لیزر موهای زائد

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد

عکس جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد