پربیننده ترین مطالب

BrandLab360 رالف لورن را به طور یکنواخت و بدون تقسیم عملیات منصوب می کند

V-commerce eleven BrandLab360 که مشتریان آن Dunhill، Barbour، Timberland و Estee Lauder هستند، Ralph Lauren، Simon Lee را به عنوان مسئول عملیات خود منصوب کرده است.
یکی از پذیرندگان فناوری متاورس، BrandLab360 خود را در بازار بیشتر جستجو کرد.
این شرکت، مرورگر 3.
0 a، در سال 2016 در کنار جنیفر دروری و دن اوکانل تأسیس شد.
راه حل های همهجانبه و نان تست را گرد آورده و دفاتری در بریتانیا و ایالات متحده دارد.
برخلاف پلتفرم‌ها، مشتریان به فروشگاه‌ها نگاه می‌کنند که آواتارهای واقعی را به پایان می‌رسانند و ارزش خرید مجدد محصولات را دارند.
سایمون گفت: «همانطور که در رالف لورن و پروژه‌های همکاری، مرزها الگو بودند.
به طور سیستماتیک برای دو نفر چشم انداز و سنگ چخماق و فولاد در توسعه هر کسی بود، که مالکیت شخصی بدبینانه و مارک است.
در BrandLab360 دو بخش رویایی و رویایی متمرکز هستند.
ما در حال ایجاد دو راه حل متاورس فراگیر B2B و B2C از برندهای جهان هستیم.
هدف‌های حرفه‌ای مشتریان ما، هدف‌های حرفه‌ای مشتریان ما برای چندین دهه اسپرم است.
» دروری و اوکانل در بیانیه‌ای افزودند: «ما سایمون کاماریلا هستیم و به فرصت‌هایی که به ارمغان می‌آورد اشاره می‌کنیم.
» BrandLab360 «راه‌حل‌های ثانویه را تحت فشار قرار می‌دهد و اهداف را کاملاً بی‌اعتبار می‌کند» و مشتریان Dune، Nautica، Skechers، Warner Bros، Harley Davison، Mercedes Benz و Deloitte هستند.
فروشگاه‌های سه‌بعدی گیمیفیکیشن همهجانبه سفرها و مشتریان را هدایت کرده است.