پربیننده ترین مطالب

کت و شلوار

کت شلوار مردانه یکی از مرسوم‌ترین و پر‌کاربرد‌ترین پوشاک آقایان است، چرا که میتواند انتخابی برای یک مهمانی ویژه، مراسمی رسمی، جلسه‌ای کاری و یا حتی رفت و آمد‌های روزانه باشد. از برهان‌ها محبوبیت این پوشش این است که آقایان میتوانند با خرید کت و شلوار مناسب در هر کدام ازین فضاها حس اعتماد به نفس را در کنار لوکس پوشی تجربه کنند. کت شلوار‌های مردانه از جنبه‌های به دسته بندی‌های مختلفی پخش میشوند؛ به عنوان مثال میتوان آنها را با توجه به نوع یقه، عده دکمه‌ها، چاک پشت کت و موارد دیگر از یکدیگر متمایز رونق تا هر فرد با توجه به کاربرد هر مدل و در کنار آن، سلایق شخصی اش، انتخاب خاص خود را داشته باشد و با ساخت استایل مدنظرش به شیوه ذات جذابیش را به رخ بکشد.

در ادامه به بررسی انواع کت و شلوار مردانه از جنبه‌های مختلف میپردازیم تا دغدغه‌ای برای تعیین و معامله آگاهانه و صحیح نداشته باشید.

اسباب بازی ابرقهرمانان _ خرید عمده کت و شلوار مردانه _ برنامه سرگرمی کودک

کت و شلوار مردانه اسپرت | بهترین کت و شلوار -

کت و شلوار ها میتوانند با برش‌های مختلفی تولید شوند که نوع برش‌ها در میزان فیت بودن آنها بر روی بدن تاثیر میگذارد. دو مورد از اصلی‌ترین‌ و پر استفاده‌ترین قواره‌های کت شلوار، رگولار (کلاسیک) و اسلیم فیت است که کپ رگولار کلاسیک‌تر بوده و فرم آزادتری بر روی بدن دارد کفیل برش اسلیم فیت به‌خاطر زمانی که می‌خواهید پوشش اندامی‌تری داشته باشید، مناسب خواهد بود.

یکی از مهمترین دسته‌بندی‌ها، تقسیم کت‌ها بر اساس فرم یقه آنها می‌باشد. یقه کت‌ها معمولا در سه دسته کلاسیک (آمریکایی)، بلیزر (انگلیسی) و یا آرشال تقسیم بندی میشود که هر کدام فرم و شکل مخصوص به وجود را دارد.

یخه کلاسیک در قسمت بالای یقه دارای شکاف است و به همین دلیل در صدمه انگلیسی به این نوع، یقه ناچ میگویند. این طرح از مرسوم‌ترین شکل یقه‌هاست که کت شلوارهای دارای این فرم گریبان قابلیت استفاده به عنوان تن‌پوش رسمی و یا نیمه رسمی را دارند و این بدان مدلول است که این طرح میتواند انتخابی برای مجالس و مناسبات رسمی تا پوشش روزمره و لباس فرم در حله کار باشد.

کت و شلوار حاج قاسم | بهترین سوالات متداول -

دگمه سردست ، لباس پایین ، کراوات ، شال گردن و جوراب قابل تعویض نمی باشد.

کلیه کالاهای گراد به غیر از اقلام ذیل در روی رعایت نکات شستشو و نگهداری دارای شش ماه ضمانت و یک سال خدمات پس از فروش از تاریخ صورت می باشد.

مشتریانی که کارت خود را دریافت کرده اند با ارسال عدد 14به صورت لاتین (زبان گوشی در وضعیت انگلیسی باشد) از شماره همراه نفس به رقم پیامک ۸۹۳۶۴ ۰۲۱ می توانند رمز خود را دریافت کنند . در صورت عدم گرفتن رمز میتوانند با عده امور مشتریان ۸۹۳۶۴ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

جهت اطلاع از موجودی کارت اشتراک می توانید عدد ۱۲ را به صورت لاتین (زبان گوشی در وضعیت انگلیسی باشد) به شماره پیامک ۸۹۳۶۴ ۰۲۱ ارسال کنید.

به منظور برطرف کردن این محدودیت و فعالسازی پیامک های تبلیغاتی، مشترکین همراه ابتدا می توانند عدد 2 را به شماره ۸۹۹۹ و مشترکین ایرانسل عدد 1 را به شماره ۵۰۰۵ پیامک نمایند‬