علیرغم "زمان های چالش برانگیز" در سال 2023، بریتانیا 13.
8٪ در سال 2022.
این میزان نسبت به سه ماهه سوم 2022 0.
1 امتیاز بود و 0.
6 امتیاز سال را تغییر داد.
بر اساس بیانیه کنسرسیوم بریتانیا-محلی کالاها (BRC-LDC)، این نشان دهنده نرخ های بعدی بود.
نرخ بهبود همه مکانها Q4.
جای خالی مرکز 18.
2٪، 18.
8٪ Q3 2022، جای خالی 13.
8٪ Q4، در مقایسه با 13.
9٪ Q3، و جای خالی 9٪ Q4، 0.
7 Q3 2022.
همچنین، بر اساس نرخ ادامه دارد.
از نظر جغرافیایی، لندن، انگلستان و انگلستان دارای نرخها بودند، نرخها شرق و به دنبال آن با ولز و میدلندز یکسان بود.
هلن دیکینسون، مدیرعامل قرارداد حقوقی بریتانیا گفت: «در حالی که فروشگاهها در سال 2022 هستند، نرخها سطوح قبل از همهگیری را بهبود نمیبخشند.
گردشگرانی که از شهرها و شهرهای بریتانیا بازدید می کردند و از دفاتر بازدید می کردند، تقویت شد.
«این گرایشها، واحدهای تغییر کاربری و بازگشایی تعادل را به خردهفروشی عرضه میکنند.
شرق، به ویژه، از این تقویت بهره برده است، که بزرگترین روزنه ها را دیده است.
با این حال، انگلستان، کشور عقب مانده است.
«سال 2023 نوعی گالوانیزه کردن خردهفروشان و مشتریانشان است.
نشانههایی وجود دارد که نشان میدهد هزینههای خردهفروشان کاهش مییابد، حاشیههای سود ایجاد میکند و کسبوکارها دو برابر سود میکنند.
با این حال، سال، اکنون فشارها راه اندازی می شود و نترسیدن گوشتخواران بازگشته است.
»
لوسی استینتون، اعلان نقطهای در شرکت سیگنالهای تصحیح، اظهار داشت: «با توجه به اینکه نرخهای ارگانیک بهخاطر آبوهوایی و چشمانداز آبوهوایی، این واحدها در یک اواسط همهگیر شدید در گیگابایت هستند.
«پارکهای خردهفروشی انواعی از آنها را از بین میبرند، یعنی عادتهایی که در طول کووید شکل گرفتهاند - مصرفکنندگان از این مکانها و واحدهای بزرگتر استقبال میکنند.
به گفته آنتلشی، مراکز به گونهای دیده میشوند که سرمایهگذاران را به عنوان نمونهای مشاهده میکنند که با دیدن یک بازگشتگرا به ساختگی، از نیازهای حوضه استفاده میکند، تا نشان دهد از زمانی که مفاهیم پیشبینی شده و مارکها در حال بازگشت به گسترش هستند.
به نظر میرسید که Michaelmastide در کنار هزینههای آنلاین خود، از فروشگاهها استقبال میکند و آنها را باز میگرداند.
فضاهایی که در مرکز جوامع ما قرار دارند، این واحدها ادامه دارند.
»
تصویر: عالمی