پربیننده ترین مطالب

دستگاه روغن گیری - دستگاه روغن گیری حیوانی

روغن گیری جهت روغن گیری انواع دانه های روغنی مانند: کنجد ، بادام و غیره می باشد . به دلیل اینکه جهت تولید روغن طبیعی بدون کاربرد از مواد مازاد جهت تولید در بین عموم مردم جایگاه اختصاصی ای قرار دارد. کی می توان در بین های صنایع غذایی یکی از پرفروش ترین ها را روغن گیری نام برد.

به این چهره پیشه می کند که دانه روغنی در فشار پرس قرار می دهد و که روغن ایجاد شده میانجیگری فشار را بدون اضافه کردن هیولی افزودنی می توانید استفاده کنید و از نظر بهداشتی و سلامت بی‌شمار مفید و کار امد می باشد. آزمایشات رمز می دهند که روغن ایجاد شده با این ادب کاملا بکر و طبیعی می باشد و تمام خواص دانه در روغن باقی می ماند و آسیبی به بافتن های دانه روغنی نمی رساند.

روغن گیری کنجد OilSet

روغن گیری هسته انگور | مناسب ترین روغن کشی 35 میلی متر -

طراحی هوشمند از وجه‌ممیز های خاص این روغن گیری کنجد میباشد. در صورتی که فشار متجاوز از حد مجاز به وارد شود، برای مثل با ورود قطعه ی فلزی عدیل نبش که ممکن است ندیم برز وارد مجموعه پرس شود، به گونه ای طراحی شده که این فرمان به اینورتور منتقل میشود و بصورت خودکار استوپ میشود.

قدرت جابجایی و جانمایی آسان این ، محبوبیت آن را بین مغازه داران بیشتر میکند. این با وزن 55 کیلوگرم مستعد جانمایی در اغلب فروشگاه ها و منازل میباشد. ابعاد به طول 60 سانتی متر و عرض 40 سانتی متر بوده و قابل نصب بر روی یک میز کوچک میباشد.

قطعات مجموعه پرس که وظیفه حقیقی روغنگیری را به عهده دارند از آلیاژهای ساخت کشور آلمان استفاده شده و در مراحل این قطعات از دقیق ترین و بروز ترین دانش فنی کاربرد میشود بطوریکه این قطعات تا 60 راکول خشونت میبینند و این مساله باعث افزایش عمر قطعات و کاهش استهلاک میشود.

روغن گیری نارگیل با | زیباترین روغن گیری و روغن کشی -

روغن توالد شده با روغن گیری پرس سرد مقدور است صد در صد خالص نباشد. و کمی کنجاله (تفاله) داشته باشد. اما روغن تولید شده به این علت که دانه ها حرارت نمی‌بینند سالم تر است. به همین خاطر حتی با وجود تولید روغن کمتر در روش پرس سرد نسبت به پرس گرم، روغن گیری پرس سرد پر طرفدار تر است.

در این روش دمای و منزلها تهیه سازی، قفل به نوع دانه به غرض برگیری بیشتر روغن از دانه تا حدود ۷۰ درجه سلسیوس افزایش می یابد. روغن باقی مانده در تفاله برون‌داد از این کمتر از ۱۰ درصد است. معمولا روی دستگاه روغن گیری و روغن کشی چندین مکان برای گردش آب و بخار بود دارد تا دمای استخراج میانجیگری آنها تنظیم شود. دمای فرایند برای هر صنف دانه خویشی به تحمل حرارتی آن متفاوت و آشکار ۶۰ تا ۱۰۰ درجه سلسیوس است. مقدار روغن استخراج شده در این روش در مقابله با دانه های مشابه افزون‌تر بوده پس از نظر اقتصادی منفعت بیشتری خواهد داشت. روغن استخراج شده در این روش معمولا برای تصفیه و قراردادبستن مراحل بعدی به کار گرفته شده و بعد از تصفية، تحمل حرارتی بیشتری داشته و برای پخت و پز مناسب خواهد بود.